statystyki

statystyki www stat.pl


 cookie info

poka┐/ukryj

Niestety ta strona u┐ywa COOKIE :/ Pochodz╣ one g│ˇwnie od firm trzecich (statystyki/hosting obrazˇw).

Korzystaj╣c ze strony zgadzasz siŕ na wykorzystywanie plikˇw cookie.

Zobacz jak zmieniŠ ustawienia plikˇw cookie: Chrome | Firefox | IE
 .: strona glowna
Strona ta jest poswiecona mojej tzw. "tworczosci". Czyli to ma byc takie male portfolio. Znajda sie tu skiny mojego autorstwa do LANChata, Winampa i Live For Speed S2, tapety, buttony, sygnaturki oraz strony www.

 .: news 29-04-2015
NewTweakOrder 6H v1.09NewTweakOrder v1.09 0.6H
updated for patch 6H!!!

 .: news 13-12-2014
NewTweakOrder 6G v1.08NewTweakOrder v1.08 0.6G
Dodano Custom Wheel Shop i usunieto funkcje sprawdzania licencji w trybie pojedynczym.

 .: news 10-12-2014
W dziale Mods znajduja sie zaktualizowany TempLock V2.35 0.6G :)

 .: news 07-12-2014
Doda├é┼éem TeleportMod i Driver Position. Oba mody s├é─ů kompatybilne z patchami 0.6B, 0.6E, 0.6F, 0.6G.

 .: news 04-10-2014
Aktualizacja do 0.6G:
AI CAN drive!
RevBouncer V3.45
ReVo

 .: news 19-10-2014
NewTweakOrder 6G v1.07Nowy NewTweakOrder v1.07 0.6G ju┼╝ jest!!!
Cieszycie sie? :)

 .: news 29-09-2014
Do wersji 0.6G zosta┼éy zaktualizowane nast─Öpuj─ůce modyfikacje:
4WS
Hydraulic Suspension
ForkLift
DriverHack
SteeringLock
SmokeMod

Mody te dalej s─ů kompatybilne z wersj─ů 0.6E/0.6F/0.6G

Rownie┼╝ SlickMod Universal wspo┼épracuje z obecn─ů wersj─ů gry.

 .: news 28-09-2014
Live for Speed S2 0.6G DCON MultiModDodalem Live for Speed S2 0.6G DCON MultiMod => LFS Mods


 .: news 04-08-2014
Zaktualizowane do wersji 0.6F:
RACdials
VTEC proto V3.1 - 6F
RevBouncer V3.44
AI CAN drive!

 .: news 23-06-2014
Zaktualizowa┼éem do wersji 0.6F nastepuj─ůce modyfikacje:
4WS
Hydraulic Suspension
ForkLift
DriverHack
SteeringLock

Mody te dalej s─ů kompatybilne z wersj─ů 0.6E

 .: news 22-06-2014
Live for Speed S2 0.6F DCON MultiModDodalem Live for Speed S2 0.6F DCON MultiMod mozna go znalezc w dziale LFS Mods


 .: news 14-10-2013
NewTweakOrder 6E v1.06aAktualizacja NewTweakOrder do wersji v1.06a.
Poprawona zostala funkcja sprawdzania licencji w trybie offline. Od teraz mozna uzywac NTO w trybie pojedynczym na licencji demo.

 .: news 15-08-2013
Hydraulic SuspensionDo dzialu LFS Mods dodalem mod Hydraulic Suspension :)


 .: news 12-05-2013
NewTweakOrder 6E v1.06Nastapila aktualizacja NewTweakOrder do wersji v1.06.
Dodano nowy serwer demo): [Vigor] Tweak Racing, oraz parametr do zmiany pozycje silnika wartosc w stosunku do srodka ciezkosci samochodu).
NTO zostal zintegrowany Tweak Controllerem

Tweak Controller pozwala na polaczenie sie i jazde na serwerze z restrykcjami tweakowania. Potrzebuje do tego specialnego InSimu, ktory zostanie nie dlugo wypuszczony. Tweak Controller laczy sie z InSimem i InSim sprawdza parametry auta. Samochod jest kontrolowany przy wyjsciu z pitu i regularnie na torze. Kazde auto ktorego parametry nie zgadzaja sie z wyznaczonym zakresem ustawiany jest przez InSim w tryb obserwatora.

 .: news 20-04-2013
NewTweakOrder 6E v1.05W dziale Mods znajduje sie NewTweakOrder 6E v1.05 :)

 .: news 27-04-2013
TempLock V2.34W dziale Mods pojawil sie zaktualizowany TempLock V2.34 jak i NewTweakOrder 6E v1.05b :)

 .: news 04-12-2012
W dziale Mods mozna znalezc najnowsza wersje LFS DEDI MultiMod 0.6E) oraz SlickMod Universal, a takze 4WSv3 4-wheel steering).

 .: news 12-07-2013
Live for Speed S2 0.6E DCON MultiModDodalem Live for Speed S2 0.6E DCON MultiMod mozna go znalezc w dziale LFS Mods


 .: news 29-06-2012
Dodalem dwie wersje LFS DEDI MultiMod, 0.6A1 v2 i 0.6B. Mozna je znalezc w dziale Mods

Zmiany w tej wersji:
- Brak synchronizacji
- Brak "Samochody nie zgadzaja sie z samochodami na serwerze" w koncu mozna tweakowac auta demo)

Instrukcja jak uruchmic modyfikowany serwer publiczny:
Uruchamiamy serwer z hasÂłem ustawionym //pass=password i bez /modified=yes w pliku setup.cfg
Nast─é┼×pnie w oknie serwera wpisujemy /modified=yes

 .: news 03-05-2012
4WSv2 4-wheel steering)4WSv2 4-wheel steering)
Dzieki tej modyfikacji otrzymujemy dwie osie skretne. W obecnej wersji mozna wybrac procent zablokowania tylnej osi.

 .: news 30-04-2011
W dziale Mods pojawily sie nowsze wersje SlickMod i LFS DEDI MultiMod

 .: news 06-01-2011
FLOWERpower Dust [DDS]Zrobilem kolejny dziwny dym. Wczesniej byly kolorowe kolka, a teraz sa rozowe kwiatki :)
Dostepny jest w dziale Mods.

 .: news 21-11-2010
XRG Flower PowerNastapila wieksza aktualizacja dzialu Mods. Dodalem az cztery sciagalne mody :)
Usunalem tez dzial Filmy, za to doalem link do YT.
Zrobilem tez skorke XRG dla znajomej. miniaturka po prawej)

 .: news 24-05-2010
Umiscilem trzy moje skorki na LFS DatabasePoniÂżej bezposrednie linki)
XRR_xCRASH
FZR_speedH
FZ5_e-v-a
Oraz dwa layouty na LFS Layouts Database
MZ-1
Arrow

 .: news 02-02-2010
Zdecydowalem sie wkoncu udostepnic moj layout ktory zaprezentowalem w filmiku DROP w 2008r.
Umiescilem go w dziale Mods.

 .: news 22-01-2010
Nowosc w dziale Mods. Objects Mod na wszystkich trasach.

 .: news 24-09-2009
Zrobilem dwie skorki, oczywiscie publiczne. Niestety nie chce mi sie ich narazie dodawac do odpowiedniego dzialu.


A linki do nich dodam tutaj:
FZR_speedH
XRR_xCRASH
Obie w rozdzielczosci 2048px i obie zuploadowane na LFSW.

 .: news 14-05-2009
Wkoncu uporzadkowalem troche index. Teraz wyswietla sie max 8 njusow na stronie.

 .: news 19-01-2009
Big ConesZaktualizowalem dial Mods. Dodalem screeny i film.

 .: news 30-11-2008
XRG NexiaDodalem odnosniki do skorek XRG/XRT AudiA4, XRG/XRT Nexia i XRG BMW E30. Mozna je znalezc w dziale LFS Skins, lub na LFS Skin Db.:
XRG AudiA4
XRG Nexia
XRT AudiA4
XRT Nexia

 .: news 09-09-2008
Psychedelic Dust [DDS]W koncu poprawilem moj psychodeliczny dym i wkoncu moge go udostepnic. Dlugo to trwalo dlatego ze nie chcialo mi sie pare kolek dodac, leniwy jestem xD.
Textura znajduje sie w dziale Mods.

 .: news 05-08-2008
Postanowilem usunac linki do skorek prywatnych. Sa one juz nie potrzebne, poniewaz gracze demo beda mogli je zobaczyc, bo im sie sciagna z LFSW. Wczesniej nie mogli wiec je umieszczalem, a teraz zostana po nich same miniaturki.

 .: news 28-07-2008
10 BKpanc XRGSkorke ta zrobilem dla kolegi ktory opusci nas na 9 m-cy by odbyc jakze zacna ale jeszcze przymusowa sluzbe wojskowa :/
Powstal tez nowy dzial Mods, beda w nim modyfikacje programow, gier itd. Na poczatek przesunalem do niego FF Moda i dalem screeny zmodyfikowanych modeli aut z LFSa FXO, FXR)

 .: news 07-05-2008
Ff mod - Fluorescencyjne felgi [LFS]Przez przypadek zrobilem mod do LFSa o nazwie Ff mod czyli Fluorescencyjne felgi. Rozwiniecie skrotu dosc proste i troche takie nie chwytliwe, jakos nie moglem nic lepszego wymyslec.
Modyfikacja ta polega na malej edycji plikow .col dzieki ktorej ramiona felg zaczynaja swiecic w cieniu. Mod znajduje sie w dziale INNE MODS

 .: news 08-03-2008
Piast-Tourist.pl - Biuro podró¿y Piast Tourist LegnicaJakis czas temu zrobilem kolejna ale tym razem komercyjna strone Piast-Tourist.pl.






 .: news 05-11-2007
Dawid Rally TeamZrobilem nowy layout, jak zwykle za darmo, bo nie chcieli mi zaplacic. Mam zagwarantowana tylko mala reklame, odnosnik do mojej strony, no wkoncu to darmo wiec reklama musi byc ;)






 .: news 18-10-2007
Dodalem dzial Filmy i od pewnego czasu mysle nad calkowitym przerobieniem tej strony, ale jakos mi to nie idzie ;)






 .: news 18-06-2007
Wystartowalem sobie w konkursie Nokii. Juz myslalem ze nic nie bedzie bo cos dlugo zatwierdzali moja prace. No ale dzisiaj o 5 rano dostalem smsa ze zatwierdzili moja prace. A wiec o to mala prezetacja tej pracy i zarazem link do niej.






 .: news 03-06-2007
Last designZaktualizowalem dzial WWW i LFS Skin. Bylem zmuszony zablokowac Ksiege Gosci, a wiec skoro jest niedostepna i nie mozna dokonac wpisu usunalem ja z linkow. Zreszta i tak byl tylko jeden wpis ;)

 .: news 28-04-2007
Bocik mnie odwiedzilJaki ja dzisiaj szczesliwy, normalnie odwiedzil mnie spam bot i pospamowal w mojej Ksiedze Gosci. Jak by to byl ladny spam to pewnie bym go tam zostawil, ale niestety nie byl i musialem usunac by miec dalej jeden wpis :/

 .: news 27-04-2007
Juz z pewnoscia zauwazyliscie ze nie lubie pisac newsow zabardzo mi to nie wychodzi), ale to nie znaczy ze strona nie jest aktualizowana. Strona zajmuje sie ciagle, sprawdzam czy wszystkie odnosniki sa aktywne no i glownie dorzucam nowe skorki do dzialu LFS Skin. I wlasnie przy okazji takiego zabiegu postanowilem napisac tego njusa ;)

 .: news 01-04-2006
Jak Prima Aprilis, to Prima Aprilis. Hehe, gratuluje tym co wpadli w moje sidla :D
Klik

 .: news 19-03-2006
Hmm... strona wkoncu doczekala sie nowej oprawy graficznej. Tym razem, layout zostal wykonany w calosci przezemnie. No i oczywiscie nastapila aktualizacja dzialow.

 .: news 09-02-2006
News, bardo informacyjny. Nie zaszla zadna aktualizacja, no chyba ze wymiane Ksiegi Gosci mozna uznac za aktualizacje.
A wiec zmienilem Ksiege z darmowej na wlasna [tez darmowa]. Robilem ja dzisiaj przez okolo 4 godziny. Przeszla pomyslnie testy na innym serwerze, teraz czeka na pierwszy wpis. Wiec teraz prosil bym o wpisywanie sie do tej nowo powstalej ksiegi gosci ;]

 .: news 17-12-2005
Kolejna aktualizacja, a to wszystko przez nowy dzial. LFS Skins, tak wlasnie nazywa sie ten nowy dzial, a co w nim bedzie? Hmm... niech pomysle, yyy.... skorki do LFS S2? A czemu by nie, czemu niby tylko ja mialbym je miec ;]
Nowy dzial i do tego moje imieninki, jak to sie ladnie sklada, heh jest co oblewac :D

 .: news 14-10-2005
A wiec tak, nie zaczyna sie zdania od "a wiec" :] Strona przeszla na niby php, tzn. nastapila zmiana rozszerzenia plikow z .html na .php, lecz wewnacz pozostal sam html z malymi zmianami. Zmainy te polegaly na wprowadzeniu plikow txt zawierajacych to co znajduje sie w menusach i reklamie. Dzieki temu, aktualizacja strony bedzie prostsza i tym samym moze to spowodowac ze strona bedzie czesciej aktualizowana.

 .: news 26-08-2005
Mała aktualizacja. Doszła jedna tapeta i 5 sygnaturek, no i dodałem cos do działu Inne.

 .: news 19-04-2005
Nastapila aktualizacja strony. Pojawil sie jeden dzial, dwa buttony. Doszly nowe prace. Strona stoi na polskim serweze, ale jednak nie bede uzywal polskich znakow.

 .: news 21-09-2004
W koncu prace nad ta strona zostaly zakonczone. Wszystkie dzialy zostaly zapelnione. Strona jest w 100% gotowa, nie potrzebuje juz zadnych udoskonalen i zmian :]

 .: news 19-09-2004
Zaczynam prace nad ta strona. Odrazu ostrzegam na tej stronie nie bedzie polskich znaczkow, poniewaz serwer ich nie obsloguje, a ja nie chce by byly wyswietlane jakies krzaczory. Jesli jakis krzaczor sie pojawi, bedzie to oznaczac ze zapomnialem o regule nie pisania polskimi literami ;)


 ulubione

Oficialna strona gry Live For Speed

AGNIESS.PL

[DD] Lfs Team

Nitro Circus Stunt Show LFS Team

DRIFTMODS

Speed Corner LFS Team

MotoGames - najszybszy serwis o motograch w Internecie

Live For Speed - Chudy 2001

Live For Speed World

Polski portal Live For Speed

Rayan Stiles Net


 like box